IMTAS

Nettsider, strategi, innhold, foto, animasjon

En av problemstillingene ved ekspansjon er at det er vanskelig å kapre større markedsandeler der andre aktører opererer, kanskje spesielt innen mekaniske verksteder.

Å spise markedsandeler tar ofte lang tid med sakte innarbeidelse i markedet, der oppdrag kommer fra tidligere erfaringer, bekjentskaper eller word-of-mouth. IMTAS var sultne, så for å speede opp denne prosessen ønsket vi en nettside der vi fjerner tvil og forsikrer nye kunder at IMTAS er den rette leverandøren også på store oppdrag.

Kunder som er klare for å knytte seg til nye leverandører er interessert i gjennomføringsevne, responstid, soliditet og persolighet. Disse forsøker vi innfri gjennom å beskrive hvordan IMTAS kan dekke disse behovene. Potensielle kunder skal vite hvem IMTAS er, hva IMTAS kan gjøre og bli sultne på å bruke IMTAS.

Vi fikk tatt skikkelige bilder til hjemmesiden som vi også har brukt i andre sammenhenger. Dette gir siden økt troverdighet og personlighet. Design og innhold mener vi passer IMTAS meget godt. Hjemmesiden understreker en tydelig identitet og kan brukes i lang fremtid.

IMTAS kan rapportere at de ofte får spontane positive tilbakemeldinger på nettsiden, og de får stadig henvendelser fra jobbsøkere gjennom nettsiden.

IMTAS er et nytt mekanisk verksted i Mo i Rana. Siden starten i 2006 så har IMTAS vokst kraftig. IMTAS er for stadig flere innen bransjen blitt synonymt med en effektiv problemløser innen industri og mekanikk.

 

www.imtas.no

Nettsiden ble nominert i kategorien "beste nettside" på Gallaria 2011 med begrunnelsen:

"Gode foto og en stram profil kler bedriften godt. Siden oser av kvalitet, profesjonalitet og troverdighet og er enkel å navigere i. Juryen tror på at dette er folk som kan det de driver med."

 

Foto: Sjursendesign - Kent-Erik Sjursen